AM I STILL A PESCATARIAN?!? I THE KETO LIFESTYLE

AM I STILL A PESCATARIAN?!? I THE KETO LIFESTYLE

July 28, 2019 10 By William Morgan


hi you guys thank you so much for
clicking on this video I just wanted to
just have a real heart-to-heart with
y’all for a moment I’m no longer a 100%
pescetarian I’m still going to indulge
in vegan and vegetarian meats because I
have to be honest and tell y’all like I
love those and I’m just doing this for
me I’m still going to do keto is what
makes me feel happy is what my body
loves as well so I mean I’m still gonna
be on the keto diet just going to change
it up a little bit I’m still going to
like I said incorporate vegan and
vegetarian meats still be eating a tuna
fish isn’t all this stuff I’m just not
going to basically weight limit myself
just gonna do what I need to do and just
enjoy this journey and not put so many
restrictions on myself
quick voiceover y’all so if you were
wondering about the Keto Krate review
plus giveaway well let me tell you Keto
Krate is so awesome instead of me just
giving y’all a few items…. You know what
i’ma wait and save that information for
next month’s Keto Krate because y’all
are going to be excited! But anyway let’s get
back into the video. On the sign for the
Morningstar Farms it says like they’re
the number one veggie bacon strips or
something to that nature and I’m like
duh cuz of me I’m buying all the Morningstar Farms bacon. Morningstar farms
bacon is delicious
I feel like although me being labeled as
a pescetarian has come to an end I feel
like it taught me so much like don’t
just get stuck in eating chicken pork
beef that type of stuff like there are
so many freakin vegan and vegetarian
meats that are so good and I don’t think
I would have ever better yet no I don’t
think I know that I would have never
tried those meats if it wasn’t for me
becoming a pescetarian and so I am
thankful for that so basically I was a
pescetarian for a little over ten months
and I enjoyed it felt great it’s just
more of a personal me situation and yeah
that’s all I wanted to tell y’all so
let’s go ahead and get into this video
(Music)
Guess what I’m about to eat! I’m about to have these
Buffalo Medium hot wings from Pizza Hut this is
definitely keto friendly and I’ve also
ordered Diet Pepsi
this is my little treat right here
alright you guys so this is me eating my
Buffalo medium hot wings from Pizza Hut.
(Eating)
Yall it’s been so long since I’ve had like
meat meat like oh my gosh it’s been
literally like ten months basically now
wow I’m so shocked right now
I did get twelve of these Buffalo medium
hot wings and I’m not gonna eat all of
them tonight but I am drinking water as
well I really haven’t eaten today so yeah
One Eternity Later
Hey you guys so we’re here at Applebee’s
I’m currently drinking on a Diet Pepsi.
So y’all I just want y’all to know that I do not have a mustache (lol) I think this is just the lighting, but it’s even worst right here…. I don’t know!
so y’all I ordered a double bacon Bloody
Mary you know I got celery in it I don’t
even like celery
I don’t know how this is going to be be but you
know you’re girl is going to try it. Okay let’s see what this double bacon Bloody Mary
taste like. That’s a mouthful right there
(Tasting the Double Bacon Bloody Mary)
This is not bad actually.
Hmm, it has a little kick!
Britney Spears is playing in the background over here. Hit Me Baby One
More Time”
Y’all this is Jodeci’s meal. He got onion rings and this interesting baby
sandwich! (Laughs) I have my broccoli and green beans
They accidentally put cheese on my steak and shrimp. Y’all they just said that they
would buy my meal for me today. They’re
so freaking nice here what do you think?
(Jodeci nods head in agreement) I like them. I like them already. So they gave me
a salad
I’m gonna take the croutons out
because they didn’t want me over here
not eating and Jodeci eating. Jodeci is just sitting here patiently
waiting on my food. So sweet of him but
that’s what I’m gonna have and I have
this like vinegar dressing I’m gonna let
y’all know that I feel like God has
something to do with this because he
wanted me to eat healthy here because I
saw a girl with a salad and I literally
said to myself, “Ugh, I’m not getting a salad”
and look at me… I’m getting a salad.
You see how God works in mysterious ways (laughs) y’all we are back in business
look what they brought me look at God. My steak is well done… Just the way I like my meat
Did you all catch that? No? Okay. (Eats Steak) Hmmmm…Well you guys we are
here getting a gas at the gas station
yeah because I mean that’s the only place you can get gas at but okay
oh yeah the food Applebee’s was so
freakin good give it five out of five
stars wonderful our server was very nice
the manager was really nice like
everyone was just freaking amazing they
were going out their way to make sure
my order was correct like I said the
meal was free for me so look at that
look at how God works I appreciate you
all watching if you’re new to my channel
make sure you click the subscribe button
plus the notification bell as well
because I am on a weight loss journey
and I’m documenting my weight loss here
on social media and to my returning
subscribers of course you know I love
you thank you as always for supporting
your girl and watch my videos as always
you all if you don’t hear from anyone
else I love you so stay blessed and I
will see you in the next video! BYEEEE